Vecka 20.

Så klev vi igår in i vecka 20 som denna graviditeten var en liten milstolpe. Detta är den absolut krångligaste graviditeten jag haft så det känns skönt att ha gått halvvägs! 

Igår satt jag och tänkte att det ändå är rätt skönt att jag inte behöver springa på toaletten på nätterna ännu. För de har varit ett väldans spring vid tidigare graviditeter. Men det fick jag fort äta upp inatt. 2 ggr fick jag springa!!! Helt vansinnigt, å 2 barn som strulat inatt vilket har resulterat i ganska dålig sömn. 

På torsdag är det ett barnmorskebesök inbokat och ska bli jättekul! Det är nackdelen när man är omföderska, man är ju knappt där!  Jag har varit mer hos läkaren än hos barnmorskan. 

Nu ska jag nog blunda en liten stund igen, åkt på en förkylning som däckat mig totalt.




Fick en liten sammandragning å då ser man verkligen hur högt livmodern drar sig. 

Overnout. Mami 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0