9 dagar kvar!

Ja tänk när jag skriver så... Men de e tamejtusan 9 dagar kvar tills jag har gått halva tiden! SCORE! På den!! Det har hittills varit en lång graviditet, mår fruktansvärt fortfarande. Var hos läkaren igår och hon tog alla möjliga prover för att inte lämna något åt slumpen men hon tror att jag tillhör den lilla procent av kvinnor som mår skit igenom hela graviditeten. 

I morse var de inget gnäll på barnen, utan de var bara glädje! Det är ju fredag och vem känner inte det?! 

Nästa vecka börjar Linnea fotboll! Ska bli kul! Hoppas att hon trivs med det också, hade varit så kul att följa 💕

Våran finfina vovvsing 💕💕

Bild från påskafton

Min lilla prins! 

Overnout.  Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0