Lyx helg!

I helgen har vi varit iväg hos släktingar i värmland. De var snö, även om de var blötsnö. Vi åkte snöskoter och åt god älg hela helgen! Å umgåts med människor man bara tycker om! Syrran med familj var där också! 







I veckan fyller Kevin 1 år!!! Jisses vad tiden går fort och jag sitter här och tänker på hur tjock jag var för ett år sedan och hade en knodd på 4500g i magen. Jag saknar tiden med graviditet och spädis men är så lycklig över att de faktiskt inte är några bebisar kvar! 

Jag har blivit tokig i träleksaker. Inga som plingar och plongar utan som faktiskt kräver liiite motorik, så dessa får Kevin på sin 1 års dag!

Overnout. Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0