Exakt ett år sen

Var jag hemma hos mamma och pappa och värkarna hade precis börjat. Det var från 18 till 04:38 som vi jobbade med att få ut världens bästa kille! Lilla Kevin, imorgon är han ett år! Helt magiskt vad som har hänt på ett år, ska bildbomba med bilder från året imorgon ❤️

Idag fyller min älskling år, stort grattis till dig!❤️.

Blev inget tvättande i måndags pga att tvättmedlet var borta. Puts väck. Min vän Malin var här idag och köpte mä sig tvättmedel så vi har tvättat jag och barnen, vi har vikt och vi har packat upp. Vi är så duktiga!

Jag har suttit och sträckkollat på "En resa för livet". Alla borde se den dokumentären. Det gör ont i mig att se att barn har de så hemskt, inte ett barn förtjänar att ha det som dom. Så hemskt. Nått fint som kommit ur detta är de fina låtarna som artisterna gjort!

Overnout. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0