Jul

Åh detta var en riktig bra jul. Jag mös av varenda liten sekund på julafton. 
Vi startade hemma hos oss. Först en god julfrukost och sedan bar jag och Kevin oss ut i stormen för att köpa det sista. Hem och gjorde en typ "svensk panacotta" med risgrynsgröt,grädde, vaniljyoughurt och lingon som topping! (den blev jättesmarrig) 
Vi åkte sedan ner till mamma och pappa för att fortsätta fira med mina syskon och kusiner. Hade en helmysig dag verkligen och ALLA barnen fick BRA julklappar och inte bara massa kraffs. 

Nu ligger jag här med Kevin jämte och tänkte på hur det var för ett år sedan. Vi längtade och längtade för nu efter jul var det bara en och en halv månad kvar innan han skulle titta ut. Och vad vi väntade och längtade. Å nu ligger jag här, bredvid världens finaste och underbaraste lilla son. Han är så fin i både personlighet och utseende. Han är så fin så fin. 

Jag ligger inte bara här med Kevin, jag ligger här med nageltrång på tummen. Inte lika rofyllt som den sussande bebisen. Tummen värker konstant men känner att ta en värktablett för nageltrång? Det är väl lite mesigt? Tummen e stor och blå och gör fruktansvärt ont. Hoppas de lagt sig imorgon.

Idag har vi åkt skridskor med Eriks familj. Tjejernas premiär. Två bambisar på hal is. Linnéa fick kläm på det på slutet men Olivia gav upp och la sig raklång å suckade.

Overnout. Mami 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0